Tämä sisältää kaikkea mitä kaupassa käteen osui. Ei niin nättiä mutta herkullista kylläkin.
450g broilerin fileesuikaleita
punasipuli
herkkusieniä
kesäkurpitsa
pekonia
suolaa, broilerimaustetta, mustapippuria
juustoraastetta
Voitelin pienen uunivuoan ja laitoin uunin lämpenemään 200 astetta.
Pilkoin herkkusienet, sipulin ja leikkasin kesäkurpitsan siivuiksi.
Paistoin broilerin suikaleet ja toisella pannulla herkkusienet ja sipulin ja ripottelin mausteita sekaan.
Kaadoin fileesuikaleet uunivuoan pohjalle ja niiden päälle herkkusieni-sipuliseoksen.
Seuraavaksi vuokaan pääsi pekonisiivut ja niiden päälle kesäkurpitsasiivut. Vähän suolaa ja mustapippuria päälle ja viimeiseksi juustoraaste. Laitoin ehkä vähän liikaa ko laitoin koko pussin emmental-mozzarellajuustoraastetta, eli oman makunsa mukaan niinkun mausteetkin.
Uuniin 200 asteeseen ja puolisen tuntia.





Päällepäin ei näytä kummoiselta mutta maku on herkullinen.











Kommentit